duminică, 15 ianuarie 2012

Romania – Octavian Paler vs. Alexandru Vlahuta

Pentru mine România este o vasalitate,
adica m-am nascut român si n-am cum sa ies din acest destin.
Cu alte cuvinte o sa-mi iubesc tara chiar daca
va fi condusa de canalii si lepadaturi si escroci.
Nu ma intereseaza!
Dar îmi pastrez unicul drept care mi-a ramas
dupa iluzii,
dupa dezamagiri,
dupa revolta –
ultimul meu refugiu e dispretul.

Octavian Paler

Îi trebuie neamului acestuia o generaţie care să se jertfească,
o generaţie de viteji şi de patrioţi
până la nebunie.
În toate timpurile au fost căutaţi oamenii de treabă,
dar niciodată n-am avut mai mare nevoie ca acum
de luptători hotărâţi,
de oameni vrednici şi
de caracter pe care să nu-i abată nimic din drumul lor,
să nu-i ademenească nici strălucirile deşarte ale puterii,
nici pofta de un trai mai îndestulat,
nici slava cea ieftină şi trecătoare,
pe care o vântura de colo-colo huietul mulţimii.

Alexandru Vlahuţă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

200.000 LEI (NERAMBURSABILI) Obtinere finantare prin programul Start-Up Nation ROMANIA!

Submăsura 6.2 - Sprijin pentru înființarea de activități neagricole în zone rurale

Submăsura 6.2 - Sprijin pentru înființarea de activități neagricole în zone rurale

Insignă Facebook

viata

viata
viata

Preşedintele Asociaţiei "Dorna Tismana", Antonio Tomoniu la ACCES-TV

Preşedintele Asociaţiei "Dorna Tismana", Antonio Tomoniu la ACCES-TV

Preşedintele Asociaţiei "Dorna Tismana", Antonio Tomoniu la ACCES-TV

http://www.proiectulvenus.ro/

Food Inc este un documentar lansat in 2008 care expune sistemul alimentar industrializat din USA.