Obştea Moşnenilor Topeşti, Nedeia Mare: INTRARE IN Obştea Moşnenilor Topeşti, Nedeia Mare: "INTRARE IN Obştea Moşnenilor Topeşti, Nedeia Mare VA ASTEPTAM !"
DEZVOLTATOR E-LEARNING "Activităţi de consultanta pentru afaceri si management"
joi, 30 iunie 2011
Obştea Moşnenilor Topeşti, Nedeia Mare: INTRARE IN Obştea Moşnenilor Topeşti, Nedeia Mare
Obştea Moşnenilor Topeşti, Nedeia Mare: INTRARE IN Obştea Moşnenilor Topeşti, Nedeia Mare: "INTRARE IN Obştea Moşnenilor Topeşti, Nedeia Mare VA ASTEPTAM !"
luni, 27 iunie 2011
FUNDAŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU TINERET GORJ: Activitati implementate de catre Fundatia Judetean...
FUNDAŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU TINERET GORJ: Activitati implementate de catre Fundatia Judetean...: "Activitati implementate de catre Fundatia Judeteana pentru Tineret GORJ in parteneriat cu ARDR, TFF, EHB, ALIAT, EPYD, ARDD. De ziua mămi..."
miercuri, 22 iunie 2011
Ne-au lansat tinerii !
luni, 20 iunie 2011
ING. ANTONIO TOMONIU: Revista "Sămănătorul"
ING. ANTONIO TOMONIU:
INFIINTARE ONG NOU: Codul de conduita al organizatiilor neguvernamenta...
INFIINTARE ONG NOU: Codul de conduita al organizatiilor neguvernamenta...: "In urma dezbaterilor ce au avut loc in cadrul Conferintei Nationale dedicate autoreglementarii activitatilor ONG din Romania [1] continutul..."
duminică, 19 iunie 2011
ING. ANTONIO TOMONIU: Social campaign "Smile for tomorrow"
ING. ANTONIO TOMONIU: Social campaign "Smile for tomorrow": "
vineri, 17 iunie 2011
Centrala termoelectrica Anina
http://wikimapia.org/7232557/Centrala-termoelectrica-Anina
O rana de rugina sangereaza pe coama unui munte, la aproape 20 de kilometri de Anina. Aici, la propriu, muntele a fost ciuntit. I s-a taiat varful, pentru a fi construita o centrala termoelectrica. 4,5 milioane de metri cubi de roca dura au fost date deoparte pentru a fi inlocuite cu 160.000 tone de metal.
O catastrofa pentru natura, ar spune ecologistii. Un esec tehnologic girat politic, ar spune inginerii. O mina de aur, ar spune noii ""investitori"", cumparatorii centralei, care s-au apucat sa o taie in bucatele si sa o vanda ca fier vechi. Centralei termoelectrice de langa Anina i se potrivesc toate aceste descrieri. Acum, daca te uiti din vale la ea, te cuprinde mila. Animalul acesta urias trebuia sa macine sist si sa produca energie elecrica? Au mai ramas doua imense cazane de metal ruginit, doua turnuri de beton pentru racirea apei, un cos de fum sub dimensiunile standard si un ciot care ar fi trebuit sa reprezinte doar premisa pentru construirea celui de-al doilea. Sa vezi insa de aproape cum si-a dat duhul una dintre ""ctitoriile"" epocii Ceausescu iti este interzis. ""Nu aveti voie sa intrati. E proprietate privata."" Peste gardul centralei, nici pasarea nu zboara fara aprobare. Cerberii te opresc la poarta si iti spun ca doar OK-ul grecului care conduce firma ce dezafecteaza centrala este pasaportul de intrare. OK pe care nu il primeste insa toata lumea.
joi, 16 iunie 2011
The Soviet Story - incredibil......
The Soviet Story - Povestea sovietelor incredibil
The Soviet Story este un documentar de prima mana, al regizorului Edvins Snore. Filmul spune povestea regimului sovietic si cum URSS au ajutat Germania nazista la instigarea Holocaustului. Filmul arata documente recent descoperite care atesta acest lucru.
http://www.jurnaltv.ro/video/The_Soviet_Story_Povestea_sovietelor_incredibil
marți, 14 iunie 2011
duminică, 12 iunie 2011
Romania e o tara fara rost
Romania e o tara fara rost
României i-a dispărut rostul. E o ţară fără rost, în orice sens vreţi voi. O ţară cu oameni fără rost, cu oraşe fără rost, cu drumuri fără rost, cu bani, muzică, maşini şi ţoale fără rost, cu relaţii şi discuţii fără rost, cu minciuni şi înşelătorii care nu duc nicăieri.
vezi articol complet la urmatorul link sau in acest blog mai jos
http://viitorulesteverde.wordpress.com/2011/06/03/rostul-lui-bradut-florescu/
sâmbătă, 11 iunie 2011
Social campaign "Smile for tomorrow"
You can read about the social campaign on the website www.yesforevs.eu.
http://www.ardr.ro/stiri/Social-campaign-Smile-for-tomorrow
You can also send money to support the social campaign to the IBAN account:
RO28BPOS20006326466RON02
http://www.ardr.ro/
Beneficiary: Asociatia Regionala pentru Dezvoltare Rurala.
duminică, 5 iunie 2011
vineri, 3 iunie 2011
NU UITA! Masacrele comise de unguri asupra romanilor
NU UITA! Masacrele comise de unguri asupra romanilor. Un film tulburator. VIDEO EXCLUSIV
http:///www.ziaristionline.ro/2011/05/31/nu-uita-masacrele-comise-de-unguri-asupra-romanilor-un-film-tulburator-video-exclusiv
miercuri, 1 iunie 2011
Revista "Sămănătorul"
A apărut Revista "Sămănătorul" anul I, nr. 2, 1 iunie 2011
http://www.tismana.ro/samanatorul/index.htm
http://www.semanatorul.ro/revista/samanatorul_nr_2-iunie-2011.pdf
Sau căutaţi-o la:
http:///www.scribd.com/semanatorul/
Autorii “Semănătorul” primesc revista prin e-mail
Primul număr fost într-un ceas bun!
www.tomoniu.ro
marți, 31 mai 2011
INTERVIU : Educatia extra-curiculara, proces de schimbare personala si comunitara
http://www.eeca.ro/stiri/Educatia-extra-curiculara-proces-de-schimbare-personala-si-comunitara
Foto : LANSARE CENTRU EECA HUREZANI 2011
proiect Educatie Extracuriculara pentru Cetatenie Activa - EECA
duminică, 24 octombrie 2010
Elevii, incurajati sa se implice in deciziile scolii
luni, 6 septembrie 2010
Youth in Action - European Voluntary Service (Action 2) | EACEA
Youth in Action - European Voluntary Service (Action 2) | EACEA: "Youth in Action - European Voluntary Service (Action 2) | EACEA"
luni, 14 iunie 2010
joi, 27 mai 2010
Conferinta de presa PROIECTUL Educatie Extracuriculara pentru Cetatenie Activa - EECA http://www.eeca.ro/
duminică, 18 aprilie 2010
ARDR vrea reformă în învăţământul gorjean
ARDR vrea reformă în învăţământul gorjean
luni, 1 martie 2010
marți, 9 februarie 2010
ONG PODCA
Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
- Academia de Advocacy
- Fundatia PACT - Parteneriat pentru Actiune Comunitara si Transformare
EXCELENTA IN GUVERNARE LOCALA
Relaţia administraţie publica locala si societatea civila
Concluzia este că numai prin comunicare, perfecţionare şi o permanentă îmbunătăţire a serviciilor publice se poate asigura realizarea reformei administraţiei publice şi crearea unui corp al funcţionarilor publici, profesionist şi neutru din punct de vedere politic.
Numai prin existenţa unui asemenea corp de profesionişti se pot asigura servicii de calitate, care să ducă la schimbarea atitudinii cetăţenilor faţă de administraţia publică în general, şi faţă de categoria funcţionarilor publici, în particular.
Dar toate acestea nu se pot realiza decât dacă există o implicare activă a cetăţenilor la problemele de interes general, iar această implicare se află la nivel incipient în România,
fapt demonstrat şi de raportul privind aplicarea Legii nr.52/2003 - „Transparenţa decizională în administraţia publică”, unde se arată că au fost organizate 34 354 de şedinţe publice la care au participat peste 321 000 de persoane, ceea ce indică o medie de 9 persoane/şedinţă[1].
Avantajele implicării cetăţenilor
C Diminuarea gradului de contestare a proiectelor iniţiate de o autoritate sau instituţie publică
C Îmbunătăţirea imaginii publice a respectivei autorităţi sau instituţii
C Cooperare eficientă între societatea civilă şi instituţiile publice
C Creşterea nivelului de voluntariat în serviciul public
C Creşterea încrederii în instituţii statale
C Responsabilizarea cetăţenilor privind anumite proiecte de interes public, alături de instituţiile publice iniţiatoare
C Creşterea nivelului de satisfacţie de ambele părţi (atât cetăţeni, cât şi funcţionari publici)
C Eficientizarea activităţii unei instituţii sau autorităţi publice (de exemplu dacă sunt mai puţine reclamaţii, forţa de lucru se poate orienta într-o direcţie mai solicitantă şi mai puţin eficientă)
C Conceperea şi finalizarea unor proiecte de interes public, care să fie şi viabile
C Creşterea simţului civic al comunităţii
C Îmbunătăţirea calităţii serviciilor publice oferite cetăţenilor
Dezavantajele neimplicării cetăţenilor
D Creşterea sau menţinerea nivelului de neîncredere în instituţiile statului
D Ridicarea gradului de insatisfacţie şi frustrare a cetăţenilor
D Creşterea gradului de contestare a diferitelor proiecte iniţiate de autorităţile sau instituţiile publice şi chiar boicotarea acestora
D Diminuarea gradului de comunicare dintre societatea civilă şi administraţia publică
D Neproductivitatea în activităţile instituţiilor sau autorităţilor publice
D Scăderea nivelului calitativ al serviciilor publice orientate către cetăţeni
D Creşterea volumului de muncă în cadrul instituţiilor publice care trebuie să soluţioneze numeroasele plângeri ale cetăţenilor